Авторизация
 
  • 11:14 – Гід по хітах Xiaomi POCO. Які смартфони варто брати у 2023 році 
  • 13:11 – Розвідка Британії: у Росії виникли логістичні проблеми із крилатими ракетами 
  • 18:27 – Блокування польського кордону: у Мінінфраструктури заявляють, що очікують на рішення про відкриття КПП "Рава-Руська" 
  • 19:21 – Учить несмотря ни на что? 

Нова концепція початкової освіти: вже коро всі зможуть побачити її в дії

Нова концепція початкової освіти: вже коро всі зможуть побачити її в діїПостійні реформування освітньої системи України останнім часом направлені в основному на середню та старшу школу, а ось молодша ланка залишалася поза увагою спеціалістів. Проте якісно змінити шкільну систему можна лише тоді, коли буде запущено принципово новий механізм організації освітнього процесу починаючи вже з 1 класу. Тож наприкінці минулого року на розсуд освітян, батьків та громадськості було представлено абсолютно нову Концепцію початкової освіти, яка має на меті не просто змінити шкільні підручники, але й докорінно переформувати процес навчання та виховання дітей.

Тож, що зміниться? Разючих відмінностей навряд чи можна очікувати, проте певні новації є. Серед таких слід виділити той факт, що за парти сядуть діти, яким на момент 1 вересня вже виповнилося 6 років, та які пройшли тести та довели, що вони готові до школи. Діагностика буде проводитися експертною комісією, до складу якої ввійде психолог, логопед та вчителі початкової ланки. Критерії відбору мають бути прописані у листі МОН. Наукові наголошують, що при можливості краще формувати окремо класи дітей 6-ти річного та 7-ми річного віку. Кількість дітей не має перевищувати показник 25 учнів, а для класів інклюзивної освіти взагалі не рекомендується більше 15 дітей. Саме такі показники є оптимальними для того, щоб кожен отримав увагу та був викликаний на уроці. Планується і індивідуалізація освітнього середовища для молодших школярів, розширення методів педагогічної роботи, запровадження експериментів та проектів в рамках певних шкільних дисциплін. Це не просто бажання спеціалістів, а вимога сучасності, адже діти мають бути готовими до різноманітної діяльності. Тож будуть запропоновані новостворені посібники та зошити, які мають повністю відповідати новим стандартам.

Наприкінці навчання у четвертому класі планується введення аргументованої вчительської оцінки, яка буде виражатися «словесними балами» на кшталт «відмінно», «добре», «задовільно» чи «потребує покращення». Піднімається питання й викладання дисциплін. Планується, що класоводи будуть навчати дітей читанню, українській мові, математиці та світознавству. А ось інші предмети зможуть викладати лише за наявності потрібної додаткової освіти. Якщо є її немає, то до процесу навчання долучаються педагоги середньої та старшої ланки потрібних напрямів. Дана концепція ще перебуває на стадії обговорення, та спеціалісти прогнозують її актуальність вже в найближчі місяці.скачать dle 12.0
рейтинг: 
  • Нравится
  • 5
Залишити коментарій
  • Коментують
  • Сьогодні
  • Читають
Ми в соцмережах
  • Facebook
  • Twitter