Авторизация
 
  • 19:53 – Математика 
  • 16:24 – Спортивная одежда – основа для занятий спортом 
  • 19:25 – Александр Авраменко создал онлайн-консультацию для ВНО 
  • 08:40 – Спортивные бальные танцы – интересное занятие для юношей и девушек 

Математика

Математика – це точна наука. Вона вивчає співвідношення кількісного характеру, просторові форми, світ який нас оточує. Основні математичні одиниці – це числові вирази та дії з ними. Але ж математика в себе включає ще й процеси перетворення, структурування просторових відношень та функції дискретної математики. В наш час її можна вважати однією з найголовніших наук у житті, тому як без неї неможливо виконати більшу кількість операцій, з якими ми стикаємося кожного дня. Це й процес покупок в магазинах, приготування їжі, побудова будівель тощо.

Саме через це вміле, захоплююче навчання та процес засвоєння школярами математики у стінах освітнього закладу є дуже актуальним у сучасності. Загальна мета математики – це всесторонній розвиток дітей. Цей аспект включає розвиток логічного мислення, процес ознайомлення учнів з різноманітною методикою дослідження (аналізу, синтезу, аналогії, дедукції тощо) та різноманітними класифікаціями.

Заняття з математики ще мають одну мету – розвивати операційне та алгоритмічне мислення. Це буде дуже важливим у сучасних умовах, коли комп'ютерні технології з кожним днем все більше розвиваються. Користь математики буде і в старшій школі. Тут учні мають здобути знання з елементарних вирахувань площі і периметру, об'єму, мати змогу користуватися різноманітними таблицями, графіками та обчислювальною технікою.
Математична наука тісно взаємопов'язана з іншими дисциплінами міжпредметними зв'язками, наприклад хімічного, фізичного, астрономічного походження і так далі. Ще однією концепцією можна вважати виховання матеріалістичного світогляду, тому як майже все що нас оточує можна зобразити за допомогою числових виразів та рівнянь.

Історичний процес становлення математики як науки пройшов 4 етапи свого розвитку.

Перший полягає у його становленні, як загальної дисципліни. Цей період припадає на шосте-п’яте століття до нашої ери. В цей час формувалися поняття чисел, відстаней, площинних параметрів, об'ємних понять, відповідно розвивалися найпростіші математичні поняття.

Другий період називають елементарним, він вважається активним розвитком геометричних понять в Давній Греції, країнах Китаю, Середньої Азії та Західній Європі.

Третім періодом вважають той, який почався з середини сімнадцятого до початку двадцятого століття. Його називають дослідженням змінних величин. У ньому активно розвивалися диференціальні та інтегральні обчислення.

Також виділяють останній період сучасної математики. Його вбачають розвитком форм просторового відношення та співвідношень кількісних характеристик.

Математична наука проходить процес свого ускладнення. В ній з'являються різноманітні множинні теорії, функціональні аналізи, теорії ймовірностей тощо. Програма шкільного вивчення розрахована на те, щоб діти познайомилася з елементарними науками математики такими, такими як арифметика, алгебра, дізналися про їх функції. Вони покликані розвивати розумові здібності учнів, забезпечувати володіння ними системою знань, математичних навичок для того, щоб у подальшому формувати світогляд наукового спрямування.

Джерело https://vseosvita.uaскачать dle 12.0
рейтинг: 
Оставить комментарий
  • Комментируют
  • Сегодня
  • Читаемое
Реклама
Партнеры
Мы в соцсетях
  • Вконтакте
  • Facebook
  • Twitter