Авторизация
 
  • 17:25 – Продажа грузовых авто на территории СНГ сегментируется 
  • 22:37 – Как использовать велотренажер для похудения? 
  • 18:41 – Большой выбор iPhone 8 в лучшем магазине 
  • 21:57 – Кодирование – эффективное спасение от алкоголизма 

Подвійна освітня зайнятість: через що наша держава має терміново та у обов’язковому порядку запозичити інакшу форму здобування освіти

Понад двісті професійних закладів навчання на сьогоднішній день блискуче використовують так звану подвійну систему освіти.

Дуальна освіта Німеччини чи не найбільш успішна на всій планеті. Саме тому наша країна має запозичити саме ці освітні напрацювання. Таку інформацію оголосив 16 жовтня цього року на дебатах «Професійно-технічна освіта – спільна діяльність з компаніями та корпораціями. Модель подвійної освіти з Німечини» заступник Міністра освіти і науки України П.Хобзей

https://fc.vseosvita.ua/002dzv-7bfe-940x446.jpg

У 2015 році було розпочато практику використання дуальної освіти у нашій країні. До експерименту було задіяно 3 училища із Запоріжжя, Львова та столиці. Сьогодні близько двохсот п’ятдесяти закладів вводять цей вид освіти. Ця кількість установ лише третя частина від усіх бажаних. Всі вони підвідомчі МОН. Проте для дієвого впровадження та пристосування подвійної освіти з нашою допомогою вона має стати зрозуміла, доступна та безпечна для кожного – підкреслив пан Павло.

Мусимо нагадати, що подвійність як методологічна функція навчання окреслює скоординовану спільну діяльність освіти та виробництва задля досвідчених спеціалістів різних галузей.

Головна мета продуктивності – прикласти сил для позбавлення основних вад традиційного способу підготовки вправних фахівців, а також зменшити розбіжність та несумісність між теоретичною підготовкою і практичною діяльністю тощо.

https://fc.vseosvita.ua/002dzw-4d7e-940x627.jpg

Члени дебатів виявили декілька основних вад. На їхню думку вони перешкоджають розвитку подвійної освіти в нашій країні:


  • Відсутня наявність індивідуального графіку здобування освіти;

  • Понаднормова робота вчителів та викладачів;

  • Відсутність стимулу в дітей навчатися;

  • Відсутність фахових знань з-поміж працівників про подібний спосіб освіти тощо.

Сьогодні склалась така картина, що миттєва грошова винагорода становить набагато більший інтерес та перевагу над повноцінною роботою за спеціальністю.

Німеччина визначила, що його можна укласти учню та установі, де він бажає працювати. Понад дев’яносто відсотків учнів після завершення навчання працюють за фахом. З них більше тридцяти відсотків продовжують навчатися у ЗВО (закладах вищої освіти). Угода окреслює термін у який буде навчатися учень, термін на випробування, відпустку, зміст програми навчання та оплату трудової діяльності. По завершенню освітньої діяльності учень складає іспити. Їх результат визначає обрана група екзаменаторів.

https://fc.vseosvita.ua/002e02-327b-940x627.jpg

Всі, хто взяв участь у дискусії розповіли й про фахову концепцію підготовки спеціалістів за подвійним способом освіти. Ґрунтується вона на засадах співпраці установ, підприємців та учнів.

Також вона охоплює:


  • понад 65 відсотків практики на сучасних виробничих компаніях;

  • оцінювання підсумків освіти як підрядником, так і освітньою установою;

  • відбір головуючими підприємств претендентів, що будуть навчатися за передбаченим планом.

Для яснішого сприйняття практичного застосування ідей дуальної освіти, радимо ознайомитися з презентацією «Втілювання пілотоного проекту загальнодержавного ступеню «Фахова підготовка досвідчених спеціалістів з залученням функції подвійної освіти».

Джерело https://vseosvita.ua/newsскачать dle 12.0
рейтинг: 
Оставить комментарий
  • Комментируют
  • Сегодня
  • Читаемое
Реклама
Партнеры
Мы в соцсетях
  • Вконтакте
  • Facebook
  • Twitter